Prekės grąžinimas
Klientas turi teisę grąžinti prekes per 14 dienų nuo jų gavimo ir atgauti visą sumokėtą sumą (išskyrus sumą sumokėtą už pristatymą). Norėdamas pasinaudoti prekės grąžinimo teise Pirkėjas turi užpildyti prašymą raštu laisva forma ir atsiųsti elektroniniu paštu prekyba@termas.lt. Prašyme nurodykite:
- Kliento vardas ir pavardė
- Grąžinamos prekės
- Užsakymo numeris
- Grąžinimo priežastys ir sąskaitos numeris, į kurį bus grąžinami pinigai.
Grąžinamos prekės turi būti nenaudotos ir originalioje pakuotėje.
Originali pakuotė turi būti atidaroma atsargiai, jos nepažeidžiant. Pirkėjas nėra atsakingas už pakuotės pažeidimus tik tuo atveju, jei jos nepažeidžiant atidaryti yra neįmanoma. Jei klientas sugadino pakuotę, nors buvo įmanoma atidaryti jos nepažeidžiant, UAB „Termas“ gali reikalauti padarytos žalos atlyginimo.
Jei Pirkėjas gavo klaidingą prekę, jei gavo brokuotą prekę, jei prekė atkeliavo pažeistoje pakuotėje – klientas privalo nedelsdamas susisiekti su UAB „Termas“ atstovais: prekyba@termas.lt
UAB „Termas“ yra atsakingi už kliento prekes, jų transportavimo metu. Prekių pažeidimo ir praradimo rizika atitenka klientui, jam priėmus prekes.
Pinigų grąžinimo procesas prasidės pardavėjui sulaukus ir įvertinus grąžinamas prekes.
Tinkamos kokybės prekių grąžinimo sąlygos:
- Prekes galite grąžinti arba pakeisti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės įsigijimo dienos.
- Grąžinama prekė turi būti nenaudota, nesugadinta, išsaugotos jos vartojamosios savybės bei nepraradusi prekinės išvaizdos.
- Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje ir su visais jai priklausančiais priedais.
- Grąžinant prekę būtina pateikti pirkimo čekį.
- Už prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei grąžinama prekė nėra visos komplektacijos, prekė nepriimama.
- Prekes garantiniam aptarnavimui galima pateikti parduotuvėje, iš kurios pirkote. Visoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir sąlygos, nurodomi prekių pakuotėse ir gali skirtis priklausomai nuo gamintojo ir nuo mūsų nepriklauso.
- Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai. Prekių grąžinimas (keitimas) vykdomas vadovaujantis LR nustatytais įstatymais ir teisės aktais. Daugiau informacijos rasite ČIA.
Brokuotos arba ne visos komplektacijos prekių grąžinimo sąlygos:
- Prekes galite grąžinti arba pakeisti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės įsigijimo dienos.
- Grąžinama prekė turi būti nenaudota, nesugadinta, išsaugotos jos vartojamosios savybės bei nepraradusi prekinės išvaizdos.
- Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje ir su visais jai priklausančiais priedais.
- Grąžinant prekę būtina pateikti pirkimo čekį.
- Už prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei grąžinama prekė nėra visos komplektacijos, prekė nepriimama.
- Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar ne visos komplektacijos prekės, tai padaryti gali parduotuvėje, iš kurios buvo įsigytos prekės.
- Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:
- Prekės trūkumą ar kitą priežastį, dėl kurios įsigytą prekė netenkina vartotojo.
- Prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas arba pirkimo-pardavimo kvitas arba kitas prekės pirkimą-pardavimą patvirtinantis dokumentas.
- Jeigu vartotojas nepateikia prekės pirkimo-pardavimo dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti prašyme nurodyti vartotojo reikalavimai tik pardavėjui sutikus.
- Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
- Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke.
- Ne visos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis.
- Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.
- Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas raštu per 14 dienų